Sunday 11 October 2009

don't worry, be monkey

* * *

-牵语布-

可妹~

Happy Birthday
=)

* * *

* * * * * * Grateful .09.10.2009. * * * * * *

* * *

-牵语布-

yeeting~

其实
你猜的三个都是
不告诉你
是因为你自己身体都不好了
怎么帮我呢?
谢谢你

".....you have no choice"
en,i will accept.
我习惯一个人了



* * *

小夫~

Congratulations!!!
Heyhey~

i can imagine the excited tearsss in your eyes now!
you are now a good brother of Grace and Banyny ....
we will sayang you de
^^
谢谢你逗我开心
i know you care for everyone
as
this is your鸡婆nature
but
really THANKS
你真的太可爱了
我这辈子从没见过你这种人呢
越来越喜欢你
嘻嘻
告诉你一个秘密
其实
刚开学时觉得你很XXX....
嘿嘿


* * *

bigbig~

还用说什么呢
连文字
都已经没办法斟酌我们了
我想我们
有时会忘记
上帝一直在我们身边
但祂真的很爱我们

我也是
在我心中
第一
第二爸妈
第三
黑暗中我们携手
一起走
光明
很快就来临


谁敢欺负你
我第一个死他

* * *

蔡苇欣~

生日快乐!
哇哇~14岁咯
=D
告诉你一个secrect
嘻嘻
其实
我每次都偷吃
你的菜讨馃
哈哈哈
还有
你长得
越来越像
蜘蛛
四肢瘦瘦
肚子圆圆
气死你 
^^

* * *

****** Don't worry , Be Monkey ******

我哭了很久





3 comments:

Ah Pook said...

tian...
ok...
i know i m clever...
wat i guess all correct...
but 1 thing u r wrong...
me n him is impossible de la!!!
walao ei...
u have no choice,but to accept my answer...

don't worry be MONKEY!!!

songyan said...

buey tahan...u ar..nex time write more in eng ar..
wahahha

Anonymous said...

hehe
^^